Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Burak @ Saba Tümerle Bugün

0 σχόλια
Σημερα ο μπουρακ εδωσε συνεντευξη στο Saba Tümerle Bugün και ηταν μαζι του η μητερα του και ο γιος του
Δημοσιογραφος:Λοιπον πως πανε τα πραγματα μπουρακ πως εισαι;
Μπουρακ:Oλα καλα, ειμαστε στην καππαδοκια στο σηριαλ yer cok ask.
Δημοσιογραφος:Ολα να σου πανε καλα
Μπουρακ:Ολα πανε καλα μεχρι τωρα,με το θεμα του σηριαλ πηγαινω ερχομαι..
Δημοσιογραφος:Ποιος ειναι ο ρολος σου;
Μπουρακ:Εγω κανω τον ρολο του αλι ομερ.
Δημοσιογραφος:Εισαι ευχαριστημενος;
Μπουρακ:Ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

Δημοσιογραφος:Παραδειγμα να παρουμε απο εσενα π.χ ξεκινησες με το μοντελινκ,αλλα τωρα εισαι ηθοποιος.
Μπουρακ:Ναι εδω και 12 χρονια ειμαι ηθοποιος και ειμαι καλα εγω οταν ξεκινησα το μοντελινκ δεν υπηρχαν τοσα ατομα,που να εγιναν μετα ηθοποιοι π.χ ο κιβαντς και αλλοι αυτοι ξεκινησαν πρωτα με τα σηριαλ...
Δημοσιογραφος:Απο οσο ξερω εγω ειναι π.χ 10 ατομα που ξερουμε απο το μοντελινκ που μετα εγιναν ηθοποιοι.
Μπουρακ:Oχι υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι εχω και εγω ο ιδιος φιλους.
Δημοσιογραφος:Με τον μικρο πως πανε τα πραγματα εχεις χρονο;
Μπουρακ:Οτι ειναι αρκετες φορες μαζι μου και στα γυρισματα.
Δημοσιογραφος:Aπο τους νεους ηθοποιους ποιοι σου αρεσουν;
Μπουρακ:O κιβαντς ειναι πολυ καλος 

Μεταφράσεις Μαριάννα Ναουμιδου

asks him how things are going burak to think you're all good answers in Cappadocia we submit to the telly yer cok ask all you can do well he tells her everything is going well so far with the issue of serial come go ask him what is the role of your answers I do the role of Ali Omer asks him're happy to answer'm very pleased asks him to take example from you eg with modeling started but now you're the actor responds sked to take example from you eg start with the modeling but now you answered yes actor for 12 years I am an actor and I'm fine when I first started there were modeling so many people that were after actresses like eg kivanc others they first started the serial operation of that as I know it is eg 10 people who know the modelingk after that were the actors operating there are not a lot more I have myself friends with the little things that go have time to answer it several times me and shooting with ruzgar asked by young actors who do you like the kivanc of operation is good pole

Translations Marianna Naoumidou

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου