Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Ο «Κενάν» του «Κισμέτ» μιλάει αποκλειστικά στο Yupi!

0 σχόλια

Μπουράκ Χακί
O 38χρονος sexy πρωταγωνιστής του τουρκικού «Κισμέτ» έχει ύψος 1,90 και χαλαρώνει μόνο στην κρεβατοκάμαρά του!
Πρόσφατα επισκέφτηκες την Ελλάδα... Ποια ελληνική συνταγή δοκίμασες και σου άρεσε;
Τρελαίνομαι για χταπόδι (ψητό, ξιδάτο, όπως να 'ναι). Είναι το αγαπημένο μου φαγητό! Από τα τουρκικά φαγητά, μου αρέσει πολύ το πιλάκι (pilaki) με φασόλια και άλλα λαχανικά.

Και ποιο είναι το αγαπημένο σου ελληνικό νησί;
Η Σαντορίνη. Δεν έχω επισκεφθεί ακόμα κάποιο ελληνικό νησί αλλά απ' ό,τι έχω δει, έχω μαγευτεί από τη Σαντορίνη. Μοναδική ομορφιά στον κόσμο! Σκοπεύω να την επισκεφθώ με την οικογένειά μου, αυτό το καλοκαίρι.
Εκτός Ελλάδας και Τουρκίας, σε ποια χώρα/πόλη θα ήθελες να μείνεις για πάντα;
Στην Ελβετία, όπου έκανα MBA σπουδές στα οικονομικά και στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία όπου έζησα κάποια χρόνια, δουλεύοντας ως μοντέλο. Όπως καταλαβαίνεις, διάλεξα χώρες που έχω ήδη ζήσει και περάσει εκπληκτικά!
Στο «Κισμέτ», υποδύεσαι ένα διάσημο βιολιστή.
Αν και υποδύομαι ένα διάσημο βιολιστή, δεν παίζω καθόλου βιολί. Για ένα μήνα, πριν από την έναρξη των γυρισμάτων, έκανα μαθήματα βιολιού κυρίως για το πώς να κρατάω το βιολί. Μου αρέσει γενικότερα η κλασική μουσική, τρομερή αίσθηση να είσαι σπίτι με ένα ποτήρι κρασί και κλασική μουσική. Σου αποκάλυψα το μυστικό (γελάει)!
Ένα βιολιστή που ταυτόχρονα θα μπορούσε να παίζει και σε διαφημίσεις. Ήσουν μοντέλο, ούτως ή άλλως, αλήθεια πόσες ώρες γυμνάζεσαι καθημερινά;
Όντως, ξεκίνησα ως μοντέλο. Γυμνάζομαι αρκετά. Κάνω καθημερινά κυκλική προπόνηση για μισή ώρα. Λατρεύω να γυμνάζω τους κοιλιακούς μου καθώς και τους ραχιαίους μου.
Τι θέλεις να σου φέρει το μέλλον; Μια συνεργασία των ονείρων σου;
Θα συνεργαζόμουν με τον Έντριαν Μρόντι, τον οποίο και θεωρώ εξαιρετικό ηθοποιό. Τον έχω συναντήσει φορές όταν είχε έρθει στην Ατάλια.
Η οικογένειά σου τι ρόλο παίζει στη ζωή σου;
Το σημαντικότερο! Έχω μια υπέροχη γυναίκα και έναν υπέροχο γιο, που τους λατρεύω και εύχομαι να συνεχίσουμε να είμαστε ευτυχισμένοι και να έρθουμε το καλοκαίρι στην Ελλάδα!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου